Naar menu

Momenteel geen storingen te melden

Cloudtelefonie

Bellen via internet

Wanneer je voor een oplossing met cloudtelefonie kiest, verlopen gesprekken niet meer via de telefoonlijn maar via de internetverbinding. In de afgelopen jaren steeg de populariteit van deze nieuwe manier van bellen enorm. Steeds meer bedrijven stappen over naar een moderne telefooncentrale die volledig in de cloud draait. En dat is niet zonder reden het geval. Zo maakt cloudtelefonie je organisatie niet alleen bereikbaarder dan ooit te voren. Het is ook kostenbesparend en het maakt remote werken eenvoudiger. Hoe dat allemaal zit, lees je hieronder.

Cloudtelefonie: bellen via internet

Mis nooit meer een belletje

Medewerkers schakelen binnenkomende gesprekken eenvoudig door naar het vaste telefoontoestel, hun computer of smartphone. Dit maakt dat ze altijd en overal bereikbaar zijn; of ze nou op kantoor of vanuit huis werken, onderweg zijn of zich in het buitenland bevinden.

In-office ervaring

Op afstand onderdeel zijn van de kantooromgeving; cloudtelefonie maakt het mogelijk. Met een telefooncentrale die in de cloud draait, communiceren thuiswerkers eenvoudig via het vaste nummer. Hierdoor hoeven ze hun persoonlijke 06-nummer niet te delen met relaties.

Flexibel op- en afschalen

Je speelt eenvoudig in op veranderende situaties binnen jouw organisatie. Zo voeg je met één druk op de knop gebruikers, functies en lijnen toe, en verwijder je die met hetzelfde gemak ook weer.

Kostenbesparend

Investeringen in geavanceerde telefooncentrales en de kosten voor het onderhoud ervan zijn voorgoed verleden tijd. Hetzelfde geldt voor hoge belkosten, want in de meeste gevallen valt je maandelijkse factuur tot wel 40% lager uit.

Cloudtelefonie voor jouw organisatie

Ben je toe aan een professionaliseringsslag als het gaat om de bereikbaarheid van je medewerkers? En wil je graag ontdekken wat cloudtelefonie voor jouw onderneming kan betekenen? Neem dan contact op met een van onze adviseurs. We helpen je graag verder.

Televoip partners